Általános információk a lakossági ügyfélszámlákkal kapcsolatban

Tisztelt egykori Lakossági Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a lakossági és a CitiBusiness kisvállalati ügyfélszámlák átadása az Erste részére 2017. február 4-én megtörtént. Ezen számlákkal kapcsolatban kérjük, hívja az Erste TeleBank telefonos ügyfélszolgálatát , a bel- és külföldről is hívható
+36 1 298 0222 telefonszámon. A szolgáltatással kapcsolatos bővebb információért kérjük keresse fel az Erste Bank honlapját a

https://www.erstebank.hu/hu/ebh-nyito/mindennapi-penzugyek/elektronikus-szolgaltatasok/erste-telebank címen

A Citibank biztosítja, hogy a Bank magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó észrevételét, panaszát bárki – függetlenül attól, hogy a Citibank ügyfele –e vagy sem, közölhesse.

Amennyiben az Ön lakossági vagy CitiBusiness kisvállalati szerződései 2017. február 4. előtt megszűntek vagy felmondásra kerültek a Citibanknál, a bezárt számlákkal kapcsolatos kérdéseit, kéréseit, illetve panaszát – az alábbiak szerint, a bárki számára elérhető csatornákon – közölheti, illetve teheti meg:

- szóban: személyesen a Budapest XIII. kerület, Váci út 80. szám 5. emeletén található Citibank recepción, vagy telefonon munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 8.00-17.00 óra pénteken 8-16 óra között, munkanapnak számító szombaton 8-14 óra között a +36 1 288 2330-as telefonszámon, illetve csütörtökön (amennyiben az nem munkaszüneti nap) 17.00-20.00-ig a +36 1 298 8801-es telefonszámon,

- írásban: személyesen benyújtva a Budapest XIII. kerület, Váci út 80. szám 5. emeletén található Citibank recepción, faxon az alábbi fax számon: +36 1 4126099, vagy postai úton a Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe, 1367 Budapest, Pf.123. címre címezve,

- e-mailben a panaszkezeles@citi.com címen.

Panaszkezelési tájékoztató

Kiszervezési lista

Adatvédelmi Nyilatkozat (magyarul)

Privacy Statement (in English)

Tudnivalók a lakossági ügyfélszámlák átadásakor megszűnt csoportos biztosításokról

A Citibank Megbízható Gondoskodás - Daganatos megbetegedések esetére szóló biztosítás

Biztosítási feltételek: A biztosítás részletes feltételeit a Biztosítási Feltételek és Ügyféltájékoztató elnevezésű dokumentum tartalmazza.

Elérhetőség: AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe Ügyfélszolgálat: + 36-1-801-08-01 (ingyenes)

Kárbejelentés: Esetleges kárigényeket a AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe Kárbejelentési Osztályán kell bejelenteni. A kárrendezést teljes mértékben a Biztosító intézi. AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe Kárbejelentés: +36-1-801-08-01

Citibank Utazási Csomag

Biztosítási feltételek: A biztosítás részletes feltételeit a Biztosítási Feltételek és Ügyféltájékoztató elnevezésű dokumentum tartalmazza.

Elérhetőség: AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe Ügyfélszolgálat: + 36-1-801-08-01

Kárbejelentés: A biztosító szolgáltatásának alapfeltétele a káresemény haladéktalan bejelentése a Travel Guard-nál a +36-1-501-1501 telefonszámon, amely a nap 24 órájában hívható. Előzetes egyeztetés hiányában igénybe vett szolgáltatás esetén a biztosító kötelezettségi maximum 150 USD-nek megfelelő forint összegre korlátozódik, kivéve, ha a biztosított egészségi állapota nem tette lehetővé az előzetes egyeztetést.

Minden kárigényt a bekövetkezést követő 30 napon belül az AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepénél (1133 Budapest, Váci út 76.) írásban kell bejelenteni.

Citibank Személyi Hitelhez kapcsolódó (hitelfedezeti) élet-, baleset-, egészség és munkanélküliségi biztosítás

Biztosítási feltételek: A biztosítás részletes feltételeit a "Terméktájékoztató és biztosítási feltételek a Citibank személyi hitelhez kapcsolódó élet-, baleset,- egészség,- és munkanélküliségi biztosításról (PLoC-3) és Ügyféltájékoztatók" elnevezésű dokumentum tartalmazza.

Elérhetőség: Generali Biztosító Zrt. Telefonos ügyfélszolgálat: +36-1-452-3333.

Kárbejelentés: A kárrendezést teljes mértékben a Biztosító intézi. Kérjük, a szolgáltatási igénybejelentőt és a Biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumokat küldje el az alábbi címre, hogy a Biztosító a szolgáltatási igény elbírálását mielőbb megkezdhesse: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888. További információért forduljon a Biztosító Telefonos ügyfélszolgálatához: +36-1-452-3333.

Panasztételi lehetőség

A biztosításokat érintő panaszokkal a szolgáltatást nyújtó Biztosítóhoz fordulhat.

Felügyeleti szerv: Magyar Nemzeti Bank

Print