1. Főoldal
  2. >
  3. Tájékoztató az adósokkal történő kapcsolattartásról

Adósokkal történő kapcsolattartásra vonatkozó tájékoztató

Tájékoztató az adósokkal történő kapcsolattartásról

Tisztelt Ügyfelünk!

Alább összefoglaltuk az adósokkal történő kapcsolattartásra vonatkozó tudnivalókat.

A bank hétköznapokon reggel 8:00 és este 20:00 óra között, illetve szombaton 8:00 és 12:00 óra között kezdeményezhet kapcsolatfelvételt az adósssal. Ettől abban az esetben lehet eltérni, ha azt az adós kifejezetten kéri. Az adós kérését megfelelően dokumentálni kell (hangfelvétellel vagy írásban).

Az adós méltányolható kérését a bank figyelembe veszi a kapcsolatfelvétel helyére, idejére vonatkozóan, amennyiben az nem hátráltatja jelentős mértékben a követeléskezelési tevékenységet, illetve figyelembe veszi a követeléskezelésben közreműködők munkarendjét is.

A bank szerződésenként heti három alkalomnál többször nem létesít kapcsolatot az adóssal. Kapcsolat-létesítés alatt kell érteni a bank által kezdeményezett, adóssal történő olyan telefonos (beleértve a telefonos szöveges üzenetet) és személyes kapcsolatfelvételt, amelyben a követeléskezelő azonosítani tudja magát. A fenti gyakoriságtól abban az esetben lehet eltérni, ha az adós hozzájárulását adja (pl. az együttműködő adóssal történő fizetési megállapodás érdekében, vagy adós által visszahívás kérése esetén).

Print